שרותי יעוץ ופתרונות מחשוב

כל בעל עסק קטן או גדול יודע מניסיונו כי הנושא של המחשוב מצריך תשומת לב ומענה מקצועי.
קום-סול בניהולו של עודד וויס גאה להציג פתרונות מחשוב איכותיים המותאמים בדיוק לצרכים והיכולות של העסקים הקטנים והבינוניים – SMB (Small Medium Business) – ולתת ערך מקצועי ללקוחות ושרות אישי.
בזמן שאתם תתמקדו בעבודתכם העיקרית של ניהול העסק ושיווקו, קום-סול תשמח לשמש לכם ככתובת המקצועית המספקת מענה מושלם וזמינות מלאה עבור המוצרים והשרותים שחיוניים למערכות המחשוב שלכם.


להלן מגוון הפתרונות והשרותים אשר ביכולתנו להעניק לכם:
 >> התקנות ציוד מחשוב והטמעתו בסביבת הלקוח - במידה ואין ביכולתו של הלקוח להתקין ולהטמיע את הציוד ברשת המחשבים שלו או במשרדו (לרוב מדובר על מחשבים) , אנו נשמח לבצע זאת עבורו כולל התקנה פיזית של המוצר והתקנת האפליקציות איתן הוא עובד בסביבת עבודתו וביצוע אינטגרציה ברשת המחשבים במידה וקיימת. שרות זה מתייחס גם לציוד שנרכש אצלנו וגם לציוד שנרכש במקום אחר. 

>> הקמת רשתות מחשבים מהפשוטות עד המורכבות שביניהן תוך שימת דגש על ההתאמה לצרכי הלקוח - לאחר פגישת ייעוץ בחינם עם הלקוח, אנו נדאג להתאים את רשת המחשבים המתאימה לצרכיו כולל הגדרת מבנה הרשת, הגדרת המפרטים הטכניים של המחשבים והשרתים, ציוד התקשורת ואבטחת המידע. הלקוח מקבל את כל הפתרונות הדרושים במקום אחד מרמת התכנון עד למצב עבודה מלא של המערכת. טווח הפתרונות המוצעים מתחיל מרשת workgroup , רשת מחשבים ללא שרת, עד לרשת גדולה עם שרתים.    

>> וירטואליזציה של שרתים – מומחים במתן פתרונות וירטואליזציה מו הפשוטים עד המורכבים של חברת VMware  (קונסולידציה של שרתים, ענן פרטי) עם שילוב של פתרונות גיבוי מתקדמים של חברת Veeam ורפליקציה לאתר DR (Disaster Recovery) למתן המשכיות עסקית. פתרונות בשילוב מערכות אחסון במידת הצורך בהתאם לסביבת הלקוח. התאמת הפתרון המתאים ביותר מבחינה טכנית עם התייחסות משמעותית לצד הכלכלי. 

>> שרותי ייעוץ טכני ומערכתי – מתן שרותי ייעוץ בתחום ה-IT על כל מגוון הפתרונות הקיימים, אבטחת מידע, תקשורת ועוד . הלקוח יכול לשכור את שרותינו באפיון הפתרון וכתב הכמויות, משא ומתן מול ספקים, כתיבת מסמכי הצעות מחיר . ברוב המקרים אין ללקוחות קטנים ובינוניים אנשי IT  המועסקים על ידם ולכן אנחנו יכולים לעמוד לצידו ולדאוג שיקבל את הפתרון הטוב ביותר ברמת עלות תועלת ולייצג אותו, לאחר אפיון המערכת, מול ספקי המחשוב השונים. 

>> ליווי פרויקטים – ישנם לא מעט מצבים שלקוח רכש פרויקט מאחת מחברות המחשוב בארץ, אך אין ביכולתו לנהל את הפרויקט מולה ולבקר אותה ברמה הטכנית וברמת לוחות הזמנים ובשורה התחתונה לדעת בביטחון שהוא קיבל את מה שהובטח לו. אנחנו נשמש כמנהל הפרויקט מטעמכם וניתן לכם שקט נפשי.

>> פתרונות מגוונים בתחום שרותי הענן – מתן פתרונות לענן פרטי מצד אחד וענן ציבורי מצד אחר. המשמעות בגדול של ענן פרטי היא הקמת מערכת שרתים וירטואליים המותקנים פיסית באתר הלקוח ולעומתו ענן ציבורי משמעותו הקמת המערכת והתקנתה פיסית באחת מחוות השרתים בארץ המיועדים למטרה זו והמשתמשים ברשת יתחברו אליה דרך האינטרנט. הלקוח משלם סכום חודשי קבוע בהתאם לכמות השרתים הדרושה ומקבל בתמורה את המערכת כולל שרותי גיבוי, שרידות במידת הצורך וניהול של המערכת ברמת IT וברמת תחזוקת המחשבים ברשת שלו. 

יישום פתרונות נוספים בענן ולהלן מספר דוגמאות: הטמעה של שרותי הדואר (Exchange) בענן של מיקרוסופט, פתרונות גיבוי בענן, פתרונות אפליקציות של תוכנות עסקיות בענן בשיתוף פעולה עם בתי התוכנה בארץ. 

>> מגוון שרותי תמיכה, תחזוקה וטיפול בתקלות – מגוון פתרונות לסוגי שרות שונים, בהתאם לצרכי הלקוח ולהחלטתו, עם מתן אחריות על השרות והכוונה היא שבמידה והלקוח לא יהיה מרוצה מרמת השרות או המקצועיות וכדומה הוא יקבל את כספו בחזרה. חשוב לנו מאוד שהלקוחות יקבלו את התמורה המלאה בעבור כספם ללא פשרות.