ציוד מחשוב איכותי לעסק


- מכירת ציוד מחשוב ותקשורת מכל המגוון, של המותגים המובילים בעולם
- מחשבים נייחים
- מחשבים ניידים
- מסכים
- מדפסות
- שרתים
- מערכות אחסון (Storage)
- מערכות גיבוי
- ציוד היקפי
- תשתיות ומוצרי תקשורת
- ציוד אבטחת מידע
- התמחות ברישוי ומכירת תוכנות כגון מערכות הפעלה, אופיס, אנטי וירוס ועוד
 


 
מנקודת המבט של חברת קום-סול, מטרתנו היא למכור את הציוד המתאים ביותר ללקוח הן מבחינה טכנית והן מבחינה כלכלית ובכך לתת ערך העונה על צרכי הלקוח.
כחברה אשר נותנת פתרונות מחשוב וזו ההתמחות שלנו, הראייה הזו מושלחת במכירת מחשב נייד או נייח לדוגמא, בדיוק כפי שמוכרים שרת או פתרון ברמה של פרויקט, הווה אומר, התאמת המוצר לצרכי הלקוח.
יש ללקוח את האפשרות לקבל שרות התקנה על כל מוצר שנמכר לו.
מתן פתרונות מחשוב מקצה לקצה.

להלן מספר יתרונות בקניית מחשבים מותגים:

>> אמינות הציוד - המחשבים מורכבים במפעלי היצרנים ועוברים בדיקות מחמירות לפני שהם יוצאים   משערי המפעל והתוצאה מבחינת הלקוח הסופי היא מחשב איכותי עם מינימום תקלות, שקט ועם ביצועים גבוהים ללא פשרות.

>> אחריות ושרות בבית הלקוח - במידה ויש תקלה בציוד, השרות הוא באתר הלקוח והאחריות במרבית מן הציוד הנמכר היא לשלוש שנים על כל החומרה, ע"י טכנאי מקצועי שמתקן את התקלה באתר ללא לקיחת המחשב למעבדה וזה אחד היתרונות המשמעותיים, במיוחד כאשר מדובר בלקוחות העסקיים, אשר לא יכולים לסבול מצב בו המחשב תקול ויש לכך השלכות כספיות לא זניחות כלל. אין השבתה של העובד ואין טרטורים למעבדות. אין מצב שחלקי החילוף לא זמינים לכל תקופת האחריות.

>> TCO (Total Cost of Ownership) - "חיי" מחשב נמדדים לתקופה של שלוש שנים ולכן בדר"כ זו תקופת האחריות המקסימלית שניתנת למחשבים בעת קנייתם. משמעות המושג היא סך העלות של המחשב לתקופה של שלוש שנים. כמובן שאין המדובר רק בסכום רכישת המחשב, אלא גם העלויות הכספיות באחזקתו לאורך התקופה, הווה אומר, ההוצאה על טכנאי שמגיע לאתר הלקוח, רכיב שלא נכלל לכל אורך תקופת האחריות (לדוגמא שנה מתוך השלוש וזה די נפוץ בקרב המחשבים תואמים/מורכבים), עלות זמן העובד המושבת בעת תקלה.
למרות שאולי קנייה של מחשב תואם זולה מעט ממחשב מותג, אין ספק שבהתייחסות ל-TCO  יש לציוד המחשוב המותג יתרון משמעותי שבשורה התחתונה המשמעות לבעל העסק היא פחות הוצאות.

>> אחריות יצרן - המשמעות מבחינת הלקוח, למעט זמינות החלפים כפי שהוזכר כבר, היא שבמידה ובמקרה בו החברה/החנות ממנה נקנה הציוד נסגרת מסיבה כלשהי, הלקוח תמיד יכול להתקשר למוקד השרות של היצרן ולפתוח קריאת שרות לטיפול בתקלה.
 






 
 
פרטי התקשרות | odedw@com-sol.co.il | טלפון: 052-2768718     
 
לייבסיטי - בניית אתרים